Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Jsme rádi, že Vás můžeme přivítat na našich stránkách www.alqvimia.cz (dále jen e-shop). Snažíme se v tomto e-shopu poskytovat dle nejlepších schopností aktualizované informace a vyhrazujeme si právo je kdykoliv změnit bez předchozího upozornění.
Grátis trading, s.r.o.
Starobrněnská 3, Brno
IČ: 25085930
DIČ: CZ25085930
Společnost je vedená krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 54154
Zboží je možno objednat na www.alqvimia.cz. Objednání zboží je závazné.
Při každé objednávce je nutné uvést kontaktní telefonní číslo, aby prodávající a dopravce mohli kontaktovat zákazníka.
Zboží jsou oprávněny objednávat pouze zletilé osoby, tj. osoby, které dovršily věku 18. let.
Společnost Grátis trading, s.r.o.si vyhrazuje právo odmítnout vyřídit jakoukoliv přijatou objednávku od zákazníka pokud bude v rozporu s těmito obchodními podmínkami či obecně závaznými právními předpisy, dále pokud bude mít společnost Grátis trading, s.r.o. důvodné podezření na jejich obcházení.
Potvrzení vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni před odesláním vaši objednávku opravit.
Nejběžněji používaná platební metoda. Objednávku zaplatíte při převzetí zásilky od zaměstnance České pošty nebo pracovníka alternativního dopravce.
O odeslání dobírky vám bude zaslána informace na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři.
Platbu můžete uskutečnit předem převodem peněz na bankovní účet dodavatele. Po přijetí vaší objednávky Vám zašleme informační mail, kde budou údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo účtu, variabilní symbol. Po provedení platby jsou peníze na účet dodavatele připsány obvykle během 1-3 pracovních dní.
Platbu můžete uskutečnit i online platbou kartou. Tuto službu zajišťuje obchodní partner Comgate a.s., jako licencovaná platební instituce působící pod dohledem České národní banky, prostřednictvím platební brány Comgate. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace, kontakty, Vaše práva a povinnosti související s užitím platební brány jsou zveřejněny na webových stránkách www.comgate.cz.
Zboží odesíláme ihned po obdržení platby. Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.
Dobírka Česká pošta: 140,- Kč
Dobírka PPL: 120,- Kč
Platba předem na účet (doručení PPL): 99,- Kč
Objednávka nad 2500,- Kč: poštovné a balné zdarma. V případě speciálních akcí a plošných slev je platba za poštovné připočtena ke každé objednávce.
Česká pošta:
Česká pošta vám doručí vaši zásilku na uvedenou adresu. Pokud nebudete zastiženi, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.
PPL:
PPL vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).
Při převzetí zásilky je spotřebiteli doporučeno překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu produktu či neúplnost zásilky, je spotřebiteli doporučeno za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít. Spotřebitel tím značně zjednoduší a urychlí vyřízení celé věci. Tím samozřejmě není nijak dotčeno právo spotřebitele uplatnit reklamaci u prodávajícího.
Ceny jsou platné dle aktuální nabídky prodávajícího uvedené na stránkách v době objednání. Pokud je zvolena platba na dobírku, pak platba probíhá při převzetí zboží od dopravce.
Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem společnosti Grátis trading, s.r.o.
Osobní data zákazníků jsou uchovávána v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a jejich odstranění z naší databáze a další zákonná práva k těmto údajům.
Osobní data, která kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný k bezproblémovému doručení zboží.
Výrobky obdržené na základě objednávek mohou být vráceny bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky. Vracené nebo reklamované výrobky mohou být zasílány na adresu : Grátis trading, s.r.o., V Olšinách 75, Praha 10, PSČ: 10000, ato na vlastní náklady zákazníka.
Vrácený výrobek musí být zaslán nepoškozený v originálním obalu s původním dokladem o prodeji-fakturou.
V případě uplatnění reklamace je nutné zaslat zpět výrobek spolu s dokladem o prodeji a popisem vady.
Výrobky nelze zasílat zpět na dobírku. Takto zaslané výrobky nebudou převzaty. Peníze za vrácené zboží či za zboží oprávněně reklamované budou zákazníkům vráceny bez prodlev na sdělený bankovní účet nebo složenkou na adresu zákazníka.